slutty asian

vad trögt det går här då. Får väl ge mig på ännu ett inlägg!
förmodligen förklaras de övriga nyansernas frånvaro med att de är fullt upptagna med sina retoriktal som ska vara inlämnade imorgon och framförda på torsdag. Jag håller faktiskt själv på med mitt men kände att jag behövde en liten paus.

Jag brukar ha för vana att följa varje ny säsong av top model. Häromdagen drog den elfte (?) säsongen igång och jag satt bänkad framför dumburken. Endorfinerna pumpades ut i kroppen när jag upptäckte att en asiat var med denna gång. Det är så sällan asiater är med så jag tyckte det var kul med lite etnisk variation, inte skadar det heller att hon är halvt japan och halvt korean (som jag alltså!), att hon inte ser så illa ut heller och att hon verkar ha god potential som modell.
Dock blev jag så himla besviken idag när man fick en skymt av hennes riktiga personlighet. Hon fick möta kritik som lät ungefär såhär "you're a little slutty today" (de använde en synonym för "slutty" men kommer inte ihåg vilken). De syftade mest på hennes utseende, men det är inte det eller hennes implantat som gjorde mig så besviken. Utan att hon verkar vara en aning bitchig och inte vara så rar jag trodde att hon var... men jag hoppas hon tar sitt förnuft till fånga inför kommande avsnitt annars byter jag favorit! ;)

over and out.
/ i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0