Kom igen nu Deman!

Har varit evigheter sedan jag skrev sist, har varit för jävla lat för att skriva, men nu kommer det. Bättre sent än aldrig antar jag. Idag får jag höra lite saker av en kompis som handlar om mig som någon annan har frågat henne och då förstår man att andra har pratat om mig. VAFAN liksom. Det är en av de sakerna jag hatar med denna lilla staden, det är att alla kan allt om alla typ. "Han strulade med henne fast han håller på med henne" eller "Hon var asfull fast hon inte ska dricka". Fan vad läskigt att gå omkring och folk vet något om dig som du själv inte ens vet om. ALLA känner nog alla här i Kalmar genom två personer typ, HAHA. På Facebook har typ alla en massa gemensamma vänner som är ett jävla bevis på det;).

Peace out, och hoppas att detta var intressant nog ;)

/ D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0