Onsdag

Idag har jag haft en sån där tråkig dag man har ibland. Ni vet när man hör bommarna gå ner när man märker att man är på ett avstånd lagom långt ifrån att man inte kommer att hinna, eller när man går en lång dag i skolan och bara längtar till man får komma hem och sova. Onsdag är inte den bästa dagen i veckan. Dessutom är det så tråkigt när man kommer hem och mamma fixat samma mat som man haft i skolan idag(förlåt) och inte alls är sugen på. Det är också irriterande när jag skrapar min BingoLotto julkalender(som jag gör varje dag..hehe) och man ser att man har chansen att vinna en Volvo V50 flexifuel och är så himla nära från att få den, det är bara ett nummer som skiljer men sedan försvinner chansen så snabbt. Det som var lite bra med dagen är att jag hann se min film jag spelade in igår, med Meryl Streep i huvudrollen. Den var riktigt bra, se den!! Hon spelade en cancersjuk mamma och hennes dotter(Renee Zellweger) som bodde i New York fick åka hem och ta hand om henne och miste därför också sitt jobb. Den var fin och sorglig, det blev några tårar.
En till sak är att alla nyanser idag har fått vara med på kort vilket kommer(förhoppningsvis) att läggas upp på bloggen alldeles strax, om inte Ida dissar alla bilder..
Nu blir det snart Gossip Girl för hela slanten:D

/ l.

Kommentarer
Postat av: Nanna

Nämen lovisa, även du har kommit till skott! good girl.



Imorgon blir det julbord och på fredag julpyssel så förhoppningsvis blir det något bättre än den här onsdagen. Men jag håller med dig! Helt klart.

2008-12-10 @ 20:17:25
Postat av: Lovisa

ja det är bra, tack nanna för att du muntrar upp mig:D

2008-12-10 @ 20:41:36
Postat av: Lisa

Vilken snygg blogg du hade! Gjort designen själv?

2008-12-10 @ 20:51:59
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0