Tila Tequila

Igår satt jag och zappade på tv:n som vanligt i brist på annat. Jag fastnade vid MTV och ett av de mest patetiska program jag någonsin sett. Det hette A Shot At Love With Tila Tequila och handlade om en tjej (i USA, såklart) som heter Tila Tequila och som söker kärleken. Hon är bisexuell, så både 15 (?) tjejer och 15 killar försöker få henne på fall. Alla är kära i henne och de tävlar om att få olika sorters dejter med henne, som tillexempel "Dirty date" (De kastar färg på varandra och brottas sedan i den på en färg-bassäng), "Sexy date" (Tila klär ut sig till en lärare, tvingar dem att skriva "I love you, Tila Tequila" på svarta tavlan och sen slår hon dom med linjalen) eller "Romantic date" (Middag på en båt. Det slutar tydligen oftast med att de går in i kojen och har lite mysigt). Tävlingarna går ut på att äta diverse saker, som senap, majonäs, stavmixad korv med bröd och grisvagina, att göra något som gör ont, typ tatuera in Tilas namn och ett shotglas i nacken, pierca sig, gå på glaskross (nej, inte gruskross, Mona) eller sätta sig i en elektrisk stol och få några volt i kroppen, eller att göra andra farliga saker för att bevisa deras kärlek till Tila. Varje vecka är det tydligen utröstningar också och det är två stycken som får åka hem. Den som är sist kvar vinner Tilas kärlek. ha.ha.
SERIÖST! Hur kan man ens komma på tanken med ett sådant här program? Jävla galningar!

(Det värsta är att programmet heter Tila Tequila 2, a shot at love, vilket betyder att det finns en första säsong och en första vinnare. Vad hände med den stackaren?)



/n.

Kommentarer
Postat av: Deman

Det där progammet är det sjukaste jag har sett! Asså vilka människor kommer på något sånt? HAHA

2008-12-09 @ 22:08:51
Postat av: Nanna

haha, jag vet. CRAZY

2008-12-09 @ 22:11:11
Postat av: Anonym

det är ju bra jue

2008-12-09 @ 22:20:20
Postat av: Anonym

haha. nej.

2008-12-09 @ 22:34:34
Postat av: victor

Hej,Jag skriver om åldrandet och hur vi ska göra för att besegra åldrandet och leva i tusentals år, Åldrandet är en sjukdom som dödar massvis med gamla människor varje dag,alldeles i onödan har det visat sig.Kolla gärna in min blogg:)

2008-12-09 @ 22:45:11
URL: http://victorbjoerk.blogg.se/
Postat av: Nanna

hahahahahahahaha. okej.

2008-12-09 @ 22:53:31
Postat av: ida

måste erkänna att jag tycker det är rätt underhållande ändå...

2008-12-09 @ 23:28:42
Postat av: Nanna

Jo, visst är det..

haha

2008-12-09 @ 23:40:12
Postat av: SANAZ

Han dumpade ju henne..och i tvåan blev hon dumpad igen..vilket betyder att en 3:a kommer komma..blää!

2008-12-11 @ 23:28:08
URL: http://sanaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0