Slår ett slag för bion.

Nu ska jag försöka mig på mitt andra blogginlägg i historien. (!!!)
Igår kväll var jag och min Jens på biostaden för att se den mycket omtalade filmen Twilight (förlåt för att jag såg den utan er, men det gjorde Nanna med (a) ).  När man pratar om att man ska se en vampyr film låter det inte så speciellt eller så inbjudande. Jag har aldrig haft ett så stort intresse för just vampyr filmer, men ändå tog jag mig ner till den lilla biosalongen för att se de två senaste vampyr filmerna, Låt den rätte komma in och nu Twilight.
Alla som pratat om Twilight sa att det var en väldigt bra film och att den var väldigt sevärd och jag håller helt med. Det var en av de allra bästa filmerna på väldigt, väldigt länge. Den var sådär djupt romantisk som man önskade och huvudrollsinhavaren "Edward" var så underbart beskyddande och romantisk som man önskar att varje kille var. Den var verkligen förtrollande och ändrade min syn på vampyr filmer helt och hållet. Jag älskade filmen och såfort vi hade lämnat biosalongen ville jag se den en gång till. 

/ a.                                                                                                               


Kommentarer
Postat av: ida

AMANDA! nej då det är lugnt :) men det verkar inte gå så bra för våra get-together-sammankomster haha

2008-12-07 @ 22:08:48
Postat av: Nanna

En av de absolut bästa filmerna jag någonsin har sett! Helt klart sevärd.

2008-12-08 @ 08:59:15
Postat av: agnes

Jag håller helt och hållet med dig, Amanda! Man vill bara se den om och om igen.

2008-12-08 @ 12:04:09
URL: http://feminin-pluralism.blogspot.com
Postat av: Sofie

jag slår många slag ch toasters för denna!

2008-12-08 @ 13:10:49
URL: http://sofiesallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0