Skolkare & komplex

jaha så sitter man här, övergiven av sina så kallade kompisar till svikare...
jag är ensam och befinner mig just nu i ett rektangulärt rum med kala, rosafärgade väggar och sterilt tak. Det enda som hörs är ett surrande, läskigt ljud från ett skåp som lyser neongrönt. Jag är omgiven av IT-monster som bara väntar på att sluka mig...
Vi hade engelskalektion idag, efter den stack mina kompisar hem; SKOLKARE! (och så Deman som inte var här på hela dagen och inte svarar i telefonen, hoppas du mår bra vännen)
Sedan hade vi historialektion, ännu färre människor dök upp. Slutligen blev vi tillsagda att arbeta med våra BarackObama-tal på 5 sidor, och gissa vad? ÄNNU färre människor dök upp, eller rättare sagt fyra ynka små varelser. Dååligt klassen....
Vi duktiga, ambitiösa däggdjur som var kvar diskuterade komplex och om vi skulle vilja skönhetsoperera oss. Vilket jag lätt inte skulle banga på! några komplex avslöjades dock inte från tjejernas sida, endast från killarnas och de var inte särskilt många (killarna eller komplexen). Tror det skulle varit betydligt fler komplex om vi tjejer också skulle avslöjat dem.
How come?

PS. men jag gillar er kompisar i alla fall! ;) PUSS

/ i.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Oops då. Förlåt att du blev lämnad Ida, men du kunde ha gått med oss ju. Var joppe sur över att det typ inte var någon där?

2008-12-17 @ 19:21:39
Postat av: ida

nej då, han sa ingenting i alla fall. haha hoppas inte jag låter allt för sur, för jag är bara sarkastisk/satirisk eller vad det kallas :P jag är inte sur på er bara så ni vet! :D

2008-12-17 @ 19:53:44
Postat av: Deman

Lesssen tjejer, jag e as dålig på att svara på mobilen, ska bättras!

2008-12-17 @ 22:56:37
Postat av: Deman

Ledsen tjejer, jag är as dålig på att svara på mobilen, ska bättras!

2008-12-17 @ 22:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0