Veiron i ottan?

Igår hände en lustig sak när jag cyklade till skolan på morgonen. Jag cyklade i godan ro för mig själv och var allmänt trött (som jag brukar vara på morgonen). Jag gäspade lite då och då när det inte var någon i närheten. Sen fick jag till en jättegäspning och min käke typ fastnade kändes det som. Det gjorde skitont och jag stannade och funderade på hur jag skulle göra för att få det att försvinna. Jag började cykla lite försiktigt mot skolan eftersom jag började bli lite sen(...) och rörde på munnen på alla konstiga sätt. Jag mötte en hel del människor och de måste tyckt att jag såg hel-lustig ut. Haha det var nästan så att jag började skratta högt för mig själv också när jag tänkte på det. Så efter ett tag efter min fina mun-gymnastik började det släppa och jag blev glad att jag inte skulle behöva gå runt och göra den hela dan.

Lite onödig information kanske men om ni råkar ut för samma sak så vet ni vad ni ska göra.
Puss och hej leverpastej

/l

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hahaha. du är knasig!

2008-12-16 @ 21:13:51
URL: http://sofiesallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0