Idol & Peter Jihde

Jag sitter och tittar på Idol. Och jag är otroligt glad att den lilla blonda skitungen på gränsen till målbrott åkte ut förra veckan! Han lär ju ha men för livet vid det här laget, med tanke på all press, dubbelt så gammal publik som hoppar och SKRIKER på honom + Peter Jihde. Seriöst. Är det någon som ens gillar Peter Jihde? Han var helt okej när han var i SVT med gud vad sönder modernadiserade TV4 har förstört honom. Det enda bra de har gjort för honom måste vara hans nya frisyr. Den är helt okej. Faktiskt. Om man jämför med den gamla..
Anyways så hoppas jag att Kevin vinner. Om ni ville veta. Alice kommer att slå igenom ändå, och Robin är söt, visst, men han ser ju ut som en salt pinne på scen. Nej. En pinne som har ätit sodapop. En sur pinne. 
Kevin är bra och kan till och med nästan dansa. Han kan knappt prata (okej, han kan maltiska och är otroligt duktig för att bara ha bott i Sverige i ett år), men sjunga kan han! Minsann.
You go girl, säger jag!

/n.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0