08

Nu är snart det nya året här med stora steg. Jag hade en helt okej julafton med släkten hemma hos mormor och morfar i Smedby. Skälet till att min julafton bara blev helt okej var att båda mina föräldrar jobbade,. Det är sämst att sitta ensam endast med sin bror som inte är så speciellt underhållande om man säger så. Julen blir inte riktigt densamma utan sina föräldrar måste jag medge.
Nu till något mer underhållande; Efter att jag och Jens hade sett klart alla säsonger av One tree hill tänkte vi igår börja titta på Gossip girl. Jag har sedan innan sett ett antal avsnitt men det var alla från olika tillfällen och olika säsonger så det jag vet är inte speciellt sammanhållande. Det som gjorde mig väldigt glad var att Jens verkligen verkade tycka om gossip girl, han kunde nästan inte sluta titta minsann, han är bäst.
Som sagt så är det nya året snart här och jag har redan börjat fundera på nyårslöften. Jag har lovat mig själv att jag i år ska försöka hålla mitt löfte.

/ a.


Kommentarer
Postat av: Nanna

åhå, gossip girl är något för alla!

2008-12-28 @ 19:11:41
URL: http://femnyanser.blogg.se/
Postat av: ida

åh, äntligen har ni alla fattat det! t.o.m. jens ;)

2008-12-28 @ 21:31:56
Postat av: j

er blogg e så rolig! wow va spännande

2009-01-05 @ 18:52:06
Postat av: Sofie

uppdatera! Jag har lästorka.

2009-01-05 @ 22:06:29
URL: http://sofiesallt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0